لیست اختراعات معصومه صالحي
محفظه RTP طراحي شده، از بخش اصلي تشكيل شده است. نيمه بالايي و نيمه پاييني محفظه نيمه بالايي محفظه محل قرار گيري لامپ هاي هالوژن – تنگستن و صفحه ي بازتابنده بالتر از لامپ ها قرار مي پيرد و نيمه پاييني محفظه محل بارگيري ويفر سيليكوني است. اين دو بخش توسط يك شيشه تخت كوارتز از هم جدا شده اند. روي بدنه نميه پايينب محفظه ، 3 دريچه جهت اتصال، شيرهاي ورودي گاز، اتصالات خلا و خلاسنج تعبيه شده است.
دسته موتور راست يا دو سرپيچ انواع خودرو با تنه فلزي ( متصل به شاسي ) يكپارچه در نمونه هاي قبلي اين قطعه , وجود فضاي خالي بين درپوش لاستيكي و فلز متصل به شاسي باعث افت دوام آن در برار فشار مانايي كه بر اثر تحمل وزن موتور وارد مي شود گرديده و نتيجه آن فرسوده شدن و افتادگي زود هنگام قسمت لاستيكي مي شود كه عمر و كاركرد قطعه را كاهش مي دهد . دسته موتور هاي قبلي به دليل دو تكه بودن فلز تنه و همچنين داشتن مرحله پرچ بعد از توليد داراي هزينه توليد بالايي هستند و آب بندي نشدن درپوش لاستيكي ديافراگم , در بيشتر موارد باعث افزايش اين هزينه مي شود . در اختراع جديد با يك پارچه شدن فلز متصل يه شاسي اين مشكلات حل شده و هزينه توليد آن نيز كاهش مي يابد.
دسته موتور گرد پايين خودرو با تعليق شناور و شكل جديد اتصال در نمونههاي قبلي اين قطعه، خطي و ساده بودن اتصال لاستيكي بين بوش مركزي و بوش بيروني باعث افت دوام و پارگي زودهنگام در دونقطه مشخص ميشود كه عمر و كاركرد قطعه را كاهش ميدهد. دسته موتور در نمونههاي قبلي همچنين به دليل يكسان بودن سختي در كامپاند لاستيك، قادر به مهار ارتعاشات در هر 2 فركانس با 2 هرتز و 2 دامنه حركتي متفاوت به طور كامل نميباشد. در اختراع جديد با ايجاد شكل هلالي در قسمت اتصال و با اضافه نمودن بوش مياني و همچنين تزريق لاستيك با دو سختي متفاوت اين مشكلات حل شده و دوام و عملكرد آن افزايش مييابد.
موارد یافت شده: 3